Με αργό ρυθμό συνεχίζονται οι εργασίες κατά μήκος της Κορίνθου-Πατρών, με τους οδηγούς να συνεχίζουν να καταβάλλουν τα αυξημένα διόδια.
Η κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού αποδίδει τη βραδύτητα των εργασιών στο Δημόσιο (καθυστέρηση λόγω απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικών ευρημάτων, παράκαμψης δικτύων κ.ά.) και στις συνέπειες της κρίσης που καθιστούν δυσχερέστερη την τραπεζική χρηματοδότηση και μειώνουν αισθητά τα έσοδα από τα διόδια.
Συνέπειες που μέχρι τώρα «πληρώνουν» οι οδηγοί, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν υψηλά διόδια για τη χρήση ενός υπό κατασκευή οδικού άξονα. «Πληρώνουν» όμως και οι εργαζόμενοι στην παραχωρησιούχο, καθώς οι εταιρείες που συμμετέχουν σ' αυτήν (Vinci, Hochtief, J&Ρ Αβαξ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, ΓΕΚ/Τέρνα, Αθηνά) προχωρούν τους τελευταίους μήνες σε συνεχείς απολύσεις. Ο Θεόδωρος Τσελεπής (πρόεδρος εργαζομένων σωματείου Γαλαρία) κάνει λόγο για απολύσεις στο 1/3 των εργαζομένων, καθώς από τους 360 που απασχολούνταν αρχικά στην Vinci σήμερα απασχολούνται 230. Σημειώνει, δε, πως το σωματείο εργαζομένων προσέφυγε στην Επιθεώρηση Εργασίας Πατρών, καταγγέλλοντας υπέρβαση του ορίου απολύσεων και δικαιώθηκε. Μόνο που οι υποθέσεις των απολυμένων οι οποίοι προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη επιδικάζονται έπειτα από ένα έως τρία χρόνια. Ο Θεόδωρος Τσελεπής υποστηρίζει πως η κατάσταση σε πολλά εργοτάξια είναι δραματική και πως ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος να «παγώσει» το κατασκευαστικό έργο στο τμήμα Πατρών - Αιγίου εάν η κατασκευάστρια εταιρεία (Vinci) κρίνει ασύμφορη τη συνέχισή του και προχωρήσει σε υποχρεωτική άδεια των εργαζομένων.
Διαβάστε περισσότερα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου