Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Κόβουμε από παντού, αλλά όχι από το Internet

Την προτεραιότητα που δίνει σήμερα ο μέσος καταναλωτής στη διασύνδεσή του με το Internet καταδεικνύει νέα έρευνα, παρουσιάζοντας παράλληλα τις τάσεις για το 2012 στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Σύμφωνα με τα ευρήματα του Ericsson ConsumerLab, από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνδέονται σε αυτό, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν, εάν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: